بی کردیت - وبلاگ حوزه اعتبار سنجی بانکی و مالی

بی کردیت انتشار دهنده مطالب و اخبار اعتبار سنجی بانکی و گزارش های استعلام بانکی

بی کردیت - وبلاگ حوزه اعتبار سنجی بانکی و مالی

بی کردیت انتشار دهنده مطالب و اخبار اعتبار سنجی بانکی و گزارش های استعلام بانکی

  • ۰
  • ۰

13. به استفاده از اعتبار توجه کنید
نرخ استفاده از اعتبار شما مقدار اعتبار گردانی است که استفاده می کنید تقسیم بر مقدار اعتبار گردانی که در دسترس دارید. این 30 درصد از امتیاز اعتباری شما را تشکیل می دهد و اغلب نادیده گرفته ترین روش برای بهبود امتیاز شما است. برای اکثر مردم، اعتبار گردان فقط به معنای کارت اعتباری است، اما شامل خطوط اعتباری شخصی و خانگی نیز می شود. نرخ استفاده از اعتبار خوب هرگز از 30٪ تجاوز نمی کند. بنابراین، اگر محدودیت اعتباری 5000 دلار دارید، هرگز نباید بیش از 1500 دلار استفاده کنید.

 

قسمت اول مقاله

قسمت دوم مقاله

بازسازی اعتبار چقدر طول می کشد؟
به طور معمول، حداقل 3-6 ماه رفتار اعتباری خوب طول می کشد تا تغییر محسوسی در امتیاز اعتباری خود مشاهده کنید. تغییر سریع‌تر دشوار است، مگر اینکه اطلاعات منفی در گزارش اعتباری شما یک ضربه کوچک باشد، مانند تاخیر در پرداخت صورت‌حساب یک ماهه.

در حالی که تعیین یک چارچوب زمانی خاص برای تعمیر اعتبار غیرممکن است، اما می‌توان گفت هرچه اطلاعات منفی کمتری در گزارش خود داشته باشید - تاخیر در پرداخت‌ها، کارت‌های اعتباری حداکثر، درخواست‌های اعتبار دائمی، ورشکستگی و غیره - آسان‌تر است. برای تعمیر امتیاز اعتباری شما

ترمیم یک نمره اعتباری بد بیشتر از ایجاد یک نمره خوب زمان می برد. اشتباهات رتبه اعتبارسنجی شما را جریمه می کند و می تواند مانع از تایید وام شما شود. اگرچه وام دهندگانی هستند که وام هایی با اعتبار بد ارائه می دهند، اما در نهایت صدها یا هزاران دلار با نرخ بهره بالاتر در هنگام استقراض هزینه می کنند. یک امتیاز اعتباری ضعیف همچنین می تواند مانعی برای اجاره یک آپارتمان، راه اندازی خدمات شهری و شاید حتی یافتن شغل باشد!

اگر با یک پرداخت تاخیر داشته باشید، تقریباً به همان اندازه امتیاز از دست نخواهید داد که اگر چندین ماه معوق باشید تا جایی که حساب شما به یک آژانس جمع آوری داده شود. شدت وضعیت دوم به مراتب بیشتر از حالت اول است و امتیاز شما منعکس کننده آن است.

در اینجا چند فریم زمانی برای اطلاعات منفی که از امتیاز اعتباری شما کم می کند، آورده شده است.

یک حساب معوق به مدت هفت سال در گزارش اعتباری شما باقی می ماند.
بازپس گیری خودرو به مدت هفت سال در گزارش شما باقی می ماند.
فصل 7 ورشکستگی در گزارش شما به مدت 10 سال است. فصل 13 به مدت هفت سال باقی می ماند.
درخواست های اعتباری به مدت دو سال در گزارش شما باقی می ماند.
موارد ثبت عمومی مانند حق مالکیت در گزارش هفت ساله شما وجود دارد.
به یاد داشته باشید که آسیب به امتیاز اعتباری شما با گذشت زمان کاهش می یابد. بنابراین، برای مثال، ورشکستگی فصل 13 در سال ششم تأثیر ناچیزی در مقایسه با تأثیر آن در سال اول دارد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی