بی کردیت - وبلاگ حوزه اعتبار سنجی بانکی و مالی

بی کردیت انتشار دهنده مطالب و اخبار اعتبار سنجی بانکی و گزارش های استعلام بانکی

بی کردیت - وبلاگ حوزه اعتبار سنجی بانکی و مالی

بی کردیت انتشار دهنده مطالب و اخبار اعتبار سنجی بانکی و گزارش های استعلام بانکی

  • ۰
  • ۰

ادامه مقاله : 

قسمت اول این مقاله

3. بیش از یک بار در یک چرخه صورتحساب پرداخت کنید
اگر توانایی پرداخت آن را دارید، به جای یک بار در ماه، صورتحساب های خود را هر دو هفته یکبار پرداخت کنید. این میزان استفاده از اعتبارسنجی را کاهش می دهد و امتیاز شما را بهبود می بخشد.

4. با طلبکاران خود تماس بگیرید
اگر مهلت‌های پرداخت را از دست دادید و نمی‌توانید قبض‌های ماهانه خود را بپردازید، فوراً این کار را انجام دهید تا یک برنامه پرداخت تنظیم کنید. رسیدگی سریع به مشکل شما می‌تواند تأثیر منفی تأخیر در پرداخت‌ها و مانده‌های بالا را کاهش دهد.

5. برای اعتبار جدید به میزان اندکی درخواست دهید
اگرچه محدودیت کل اعتبار شما را افزایش می دهد، اما اگر در مدت کوتاهی چندین حساب جدید را درخواست کنید یا باز کنید، به امتیاز شما آسیب می رساند.

6. حساب های کارت اعتباری استفاده نشده را نبندید
سن سابقه اعتباری شما مهم است و سابقه طولانی تر بهتر است. اگر باید حساب های اعتباری را ببندید، حساب های جدیدتر را ببندید.

7. در پرداخت بدهی های قدیمی مراقب باشید
اگر بدهی توسط بستانکار «پرداخت شود»، به این معنی است که آنها انتظار پرداخت بیشتر را ندارند. اگر پرداختی را با یک حساب شارژ شده انجام دهید، بدهی را دوباره فعال می کند و امتیاز اعتباری شما را کاهش می دهد. این اغلب زمانی اتفاق می افتد که آژانس های جمع آوری درگیر هستند.

8. ابتدا کارت های «بیشینه شده» را پرداخت کنید
اگر از چند کارت اعتباری استفاده می‌کنید و مبلغ بدهی یک یا چند کارت به سقف اعتبار نزدیک است، ابتدا آن را پرداخت کنید تا نرخ استفاده از اعتبار خود را کاهش دهید.

9. حساب های خود را متنوع کنید
ترکیب اعتباری شما - وام مسکن، وام های خودکار، وام های دانشجویی و کارت های اعتباری - 10٪ از امتیاز اعتباری شما را تشکیل می دهد. افزودن عنصر دیگری به ترکیب فعلی به امتیاز شما کمک می کند، البته تا زمانی که پرداخت های به موقع انجام دهید.

10. خرید سریع وام
اگر اعتبار بدی دارید و نمی توانید راه دیگری برای بهبود امتیاز خود پیدا کنید، می توانید یک "وام سریع" بگیرید. اینها معمولاً وام هایی برای مبالغ کوچک هستند - 250 تا 1000 دلار - که سابقه بازپرداخت را به آژانس های اعتباری گزارش می کنند و می توانند در گزارش اعتباری شما مثبت شوند. این آخرین راه حل است.

11. ببینید آیا واجد شرایط دریافت کارت بهره 0٪ هستید یا خیر
چندین شرکت کارت هایی را با سود 0 درصدی موجودی ارائه می دهند، اما در این مورد هشدارهایی وجود دارد. برای انتقال موجودی ممکن است هزینه ای وجود داشته باشد و پیشنهاد 0% فقط برای یک دوره مقدماتی، معمولاً 12 تا 18 ماه خوب است. معمولاً برای واجد شرایط بودن برای یکی از این موارد، یک امتیاز اعتباری بسیار خوب لازم است.

12. یک طرح تلفیق بدهی را در نظر بگیرید
در صورت ثبت نام در یک برنامه تلفیق بدهی، ممکن است امتیاز اعتباری شما به طور موقت کاهش یابد، اما تا زمانی که پرداخت‌های به موقع انجام می‌دهید، امتیاز شما به سرعت بهبود می‌یابد و بدهی‌هایی را که برای شروع شما را با مشکل مواجه کرده است، از بین می‌برید.

قسمت بعدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی