بی کردیت - وبلاگ حوزه اعتبار سنجی بانکی و مالی

بی کردیت انتشار دهنده مطالب و اخبار اعتبار سنجی بانکی و گزارش های استعلام بانکی

بی کردیت - وبلاگ حوزه اعتبار سنجی بانکی و مالی

بی کردیت انتشار دهنده مطالب و اخبار اعتبار سنجی بانکی و گزارش های استعلام بانکی

  • ۰
  • ۰

همه وام های تجاری بدون چک اعتباری یکسان ایجاد نمی شوند. در واقع، گزینه‌های مختلفی برای تأمین مالی کسب‌وکار وجود دارد که می‌توانید از میان آنها یکی را انتخاب کنید:

وام های مدت دار: وام های مدت دار نیز به عنوان وام اقساطی شناخته می شوند، وام های مدت دار، مبلغی مقطوع است که توسط وام دهندگان تامین مالی ارائه می شود. به عنوان یک وام گیرنده، آن را با بهره از طریق پرداخت های ماهانه در یک بازه زمانی یا مدت توافق شده بازپرداخت خواهید کرد. مقدار وام، نرخ بهره و شرایط به طور قابل توجهی بر اساس وام دهنده تجاری متفاوت است.

خطوط اعتباری: خطوط اعتباری تجاری مشابه کارت های اعتباری تجاری است. اگر برای این نوع تأمین مالی کسب‌وکار درخواست می‌کنید، می‌توانید تا سقف اعتبار تعیین‌شده، به همان میزان یا کم که می‌خواهید برداشت کنید. بنابراین، مبلغی را که وام گرفته‌اید به اضافه بهره بازپرداخت خواهید کرد.

وام تجهیزات: اگر برای تجارت خود نیاز به خرید تجهیزاتی مانند جرثقیل، فر یا دستگاه فکس دارید، وام تجهیزات ایده آل است. این نوع وام به طور خاص برای کمک به صاحبان مشاغل کوچک طراحی شده است تا هزینه تجهیزات را پوشش دهند. با وام تجهیزات، تجهیزات شما به عنوان وثیقه خواهد بود. بنابراین، اگر وام کسب و کار کوچک خود را نکول کنید، وام دهنده تجاری آن را ضبط می کند.

تامین مالی حساب‌های دریافتنی: وقتی به دنبال تامین مالی حساب‌های دریافتنی هستید، مقدار مشخصی پول برای فاکتورهای پرداخت نشده خود دریافت خواهید کرد. وام دهنده مبلغی را از مشتریان شما دریافت می کند و مبالغ باقیمانده صورتحساب را منهای هر گونه کارمزدی که ممکن است دریافت کنند، به شما می پردازد. این نوع تامین مالی مشابه فاکتورینگ فاکتور است.

پیش پرداخت های نقدی تجاری: به طور معمول، ارائه دهندگان پیش پرداخت نقدی به متقاضیانی که تراکنش های مکرر کارت اعتباری را دریافت می کنند، بودجه ارائه می کنند. آنها اغلب نگران امتیاز اعتباری صاحب کسب و کار نیستند.

توجه به این نکته مهم است که اگرچه برخی از وام دهندگان این گزینه های تامین مالی را ارائه می دهند و نیازی به بررسی اعتبار ندارند، سایر وام دهندگان همچنان می خواهند امتیاز اعتباری شما را بررسی کنند. قبل از درخواست، باید در مورد الزامات وام دهندگان تحقیق کنید. حتی اگر نیازی به بررسی اعتباری نداشته باشند، ممکن است بخواهند صورت حساب بانکی را بررسی کنند، از شما بخواهند ضمانت نامه شخصی امضا کنید، یا اطلاعات مالی دیگری ارائه دهید.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی