بی کردیت - وبلاگ حوزه اعتبار سنجی بانکی و مالی

بی کردیت انتشار دهنده مطالب و اخبار اعتبار سنجی بانکی و گزارش های استعلام بانکی

بی کردیت - وبلاگ حوزه اعتبار سنجی بانکی و مالی

بی کردیت انتشار دهنده مطالب و اخبار اعتبار سنجی بانکی و گزارش های استعلام بانکی

  • ۰
  • ۰

سرعت، مزیت اصلی استفاده از مدل‌های امتیازدهی اعتباری است. وام دهندگان می توانند هزاران برنامه را به سرعت و بی طرفانه ارزیابی کنند. تصمیم گیری در مورد وام مسکن، وام خودرو یا محدودیت های تمدید شده در کارت های اعتباری را می توان در چند روز یا حتی چند دقیقه انجام داد.

در واقع، سازگاری داده‌ها در مدل‌های امتیازدهی، امکان ارزیابی سریع و دقیق صورت‌های مالی، رتبه‌بندی اعتبار و وضعیت حساب‌های اعتباری را فراهم می‌کند. همچنین احتمال خطای انسانی را کاهش می دهد. این به مشتریان و سفارشات آنها کمک می کند تا سریعتر پردازش شوند.

از طرف دیگر، ضرر بدهی های بد شرکت ها را کاهش می دهد. در غیر این صورت، آن شرکت‌ها می‌توانند تصمیمات بدی در خصوص اعطای اعتبار به مشتری بگیرند. کسب و کارها می توانند عواملی را که می خواهند در فرآیند تصمیم گیری اعتبار در نظر گرفته شوند، مشخص کنند. آنها تقریباً بلافاصله می دانند که آیا با مشتری پرخطر یا کم خطر سروکار دارند.

این به کسب و کارها اجازه می دهد کارآمدتر عمل کنند و هزینه خدمات حیاتی مانند وام مسکن، وام خودرو و کارت های اعتباری را کاهش دهند.

امتیازات اعتباری به مصرف کنندگان امکان دسترسی به وام های شخصی را می دهد و به مؤسسات مالی کمک می کند تخصیص ریسک اعتباری و هزینه ها را با مشتریان خود کنترل کنند. وقتی کسب و کارها به اطلاعات عینی برای ارزیابی اعتبارسنجی بانکی مشتری دسترسی داشته باشند، بهتر می توانند معاملات را با مشتریان انجام دهند.

مصرف کنندگان همچنین زمانی سود می برند که برای پرداخت به موقع و مسئولانه بدهی ها که امتیاز اعتباری آنها را بهبود می بخشد، پاداش دریافت می کنند. این به آنها امکان دسترسی به اعتبار مورد نیاز برای استفاده از محصولات موجود در بازار را می دهد. نمرات همچنین به عنوان انگیزه ای برای تصمیم گیری مالی خوب عمل می کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی